Wszystkie prace oraz zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

czwartek, 24 kwietnia 2014

Cała w kwiatach...

W ramach współpracy z Galerią Rae powstała kartka - podziękowanie - cała w kwiatach. Trochę nostalgiczna, bardzo kolorowa - wykonana niemal w całości z materiałów dostępnych w sklepie Małgosi. Najmniejsze kwiatuszki lilii składałam własnoręcznie "płatek po płatku", wierzcie mi efekt końcowy wynagradza "trud" składania :-)








6 komentarzy:

  1. cudna, ile się tu dzieje, podziwiam ilość kolorów :) zachwyciły mnie te podłużne listki zdradzisz co to za wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
  2. A proszę bardzo to listki Memory Box nr 98818, bardzo mi ostatnio pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest zachwycająca! A kwiatuszki, mistrzostwo! Podziwiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) z kwiatków faktycznie jestem bardzo zadowolona...

      Usuń
  4. Boziulku jakie lelyje cudne zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń