Wszystkie prace oraz zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

czwartek, 17 kwietnia 2014

Eksperyment w stylu clear & simple

Jako pracę inspiracyjną na wyzwanie w Galerii Rae, przygotowałam kartkę w stylu "czysto i prosto" - to moja pierwsza w takiej konwencji i chyba ostatnia :-) Ale nie mogłam się oprzeć, by zrobić właśnie taką mając przed sobą ten cudownie niebieski papier i myśl przewodnią, by znaleźć czas, oderwać myśli od tego co przyziemne i zerknąć w niebo - wokół nas tyle ulotnych spraw a obłoki jak pędziły po niebie tak pędzą...




4 komentarze:

  1. ale czemu ostatnia? skoro tak pięknie wyszło? ja ilekroć robię podejście do c&s to nic mi z tego nie wychodzi, jeszcze popróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetna! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również! :)
    Życzę zdrowych, spokojnych i radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń