Wszystkie prace oraz zdjęcia na blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Babciu, babciu coś Ci dam...

Niebawem Dzień Babci... Z tej okazji przygotowałam kartkę z okularami!







Dla wszystkich "tuzaglądaczy" mam niespodziankę! Jeśli ktoś z Was ma ochotę dostać tą kartkę ode mnie w prezencie - proszę o komentarz pod postem do 14 stycznia do północy.
Osoba, do której trafi kartka zostanie wyłoniona w drodze losowania w dniu 15 stycznia.

* stempel by Novinka

5 komentarzy:

  1. no to ja pierwsza chętna jestem :) nie mam wnucząt i mieć nie będę, PESEL wskazuje, że łapię się na kategorię "babcia" ale na otrzymanie takiej kartki liczyć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem chętna :-) karteczka piękna !

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja się zapisuję - bo strasznie mi się podoba - szczególnie kolorystyka :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka - bardzo oryginalna! :)
    Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń